Rumeysa_18 Arkadaşlar svava salıncakları var biri kirmizi olan biri de besik gibi her yeri kapalı hangisini tavsiye edersiniz
nana91 Rumeysa_18 Besik olani kullaniyorum 5 aydir. İcine tahta ve yatak koydum onda yatiyo surekli. Simdilik cok memnunum ama birkac ay sonra kendini atacagi icin baska bisey dusunucem 😇