Derindeniz1 Az önce yüzüme maske yaptım kızım da beni görünce korktu ve ağlamaya başladı ama çok korktu çok çok üzüldüm bende ya herhangi bir hasar bırakmaz değil mi vicdan azabı çekiyorum resmen
Sldmrt Derindeniz1 bırakmaz elbette yüzünüzü kızınızla birlikte yıkayıp bak geçti boyaydı AA çok eğlenceli bak nasıl akıyor vs diye kafasında anlamlandırmasını sağladıysanız
Derindeniz1 Yüzümü yıkadım yanıma gelirken biraz çekimdi elledi yüzüme baktı gayet iyi şuan davranışları falan da normal ama ben çok vicdan azabı çektim çok üzüldüm bilemedim bu kadar korkacağını 🥹😞😞
Sldmrt Derindeniz1 üzülmeyin anlatın anlayacaktır. Küçükler ama herşeyi anlıyorlar emin olun :) birlikte yüz yıkama olayını yapamadı iseniz verin bir boya eline sizin yüzünüze sürsün yada önce siz sürün bak nasıl renklendi dimi filan diye bir zemine oturtun ama mutlaka
Sldmrt Derindeniz1 rica ederim. Böyle postlar görünce hep cevap yazma iç rahatlatma ihtiyacı hissediyorum. Ne çok şeyi takıyoruz üzülüyoruz annelik çok acayip bi vicdan meselesi haline dönüyor bazen. Cam değiller pıt diye kırılmazlar ama işte ana yüreği🥰
Derindeniz1 Sldmrt çok saolun gerçekten biraz olsun rahatladım sizin meslek nedir acaba doktor gibi insanı rahattınız açıkçası ☺️ama gece yanında uyudum korkar diye anne yüreği işte 😞