Aybuke54 neye göre normal olamadığını düşündünüz bebeğinizin kilosunun? Hanımefendinin çocuğu 3bucuk aylık 6800müs, sizin ki 2buçuk aylık 6800müş. Bunda anormal olan ne var? Kusura bakmayın ama
Aybuke54 benimki 2 ay 20 günlük 6.800 🤭🤭
Şurada ki yazış seklinizin ve sonuna koyduğunuz emojilerin hiç masum olduğunu düşünmüyorum. Yani şey demek istemiş gibisiniz, benim çocuğum seninkinden 1 Ay küçük ama bak benim ki daha kilolu ben daha iyi bakmışım daha iyi beklemişim demek istemişsiniz gibi. Yemin edebilirim ama kanıtlayamam. Öncelikle bebeğinizin sağlığı için sükretmelisiniz kilo kıyası yapmak yerine. Belki hanımefendinin çocuğu atiyorum 2bucuk kilo doğdu sizin ki 3bucuk kilo doğdu ? Tabi ki sizin ki daha küçükken kilosu daha fazla olur. Yani gerçekten anlamakta güçlük çekiyorum bazen anneler neden elalemin çocuğunun boyunu kilosunu merak eder neden kendi çocuğunu milletin çocuğu ile kıyaslar. Herkesin yaşam standartları farklı, şunu bi kabul edin artık mühim olan kilo değil SAĞLIK.