Barannm_ Evet temizliği zor. İki tur yağlı bir şey pişirirsen ikinci turda duman veriyor. Ama yine olsa yine alırdım. Yağsız da her şey oldukça lezzetli oluyor. Ben her şeyi orada yapıyorum artık. Elim ayağım oldu. Ve aşırı pratik, bebeğime de her şeyi yağsız olarak hızlıca pişiriyorum. Aynı zamanda mikro dalga niyetine de kullanıyorum. Benim için oldukça gerekli bir şey. Bu arada Philips Xxl kullanıyorum.