Benim bebeğim de ısırıyordu hatta bir gün acayip bir şekilde kanattı😔 Evet çok aşırı tepki vermemek gerekiyor ve her seferinde net bir yüz ifadesiyle rahatsız olduğumu belirttim. Ayrıca oyun olarak bile el, omuz, çene VS yerleri ısırmasını engelledim dikkatini başka yöne çektim ve en önemlisi gerçekten acıkmadan meme vermedim çünkü öylesine emdiğinde oyuna vurup ısırmaya kalkıyordu. Gerçekten acıkınca ısırmayı düşünmeden emiyor ve doyunca oyalanmadan çektim. 2 gün de bitti çok şükür ısırması. Şimdi aç olmadığında emzirsemde ısırmıyor🌸