Merhabalar bu hastanede çocuk doktoru tavsiyesi için sitelerde çok araştırma yaptım. Yeterli bilgi bulamadım benim gibi arayış içinde olanlar için yazmak istedim. Hastane çok güzel yapılmış Cidden hiç hastane gibi değil ama gel gör ki çalışanlar sanki orada zorla tutuluyor gibi…o kadar donanımlı bı hastanenin resmen içi boş kendi izlenimlerimi yazıyorum bu arada memnun olanda vardır. Devlet hastanelerinin bu haline üzülüyorum..