incir-receli merhaba benimde oğlumu tatilde kedi tırmaladı yeni doktora gittik Dr kedinin aşı karnesi yoksa hemen çocuk aşı olmalı küçük hafife alınmaz dedi, aşı malesef 4 doz ama hiç bir yan etkisi olmadı kolu ağrımadı şişmedi sadece ilk gün Bi ateşi çıktı belki ondandır sonra hemen geçti diğer 3 dozda hiç ateş vs olmadı hatta iğne vurulunca ağladı sonra hemen sustu yani öyle ağrılı vs değil