1prenses1prens_ sadece çocukların değil yetişkinler içinde geçerli olan bir durum bu uyurkende duymaya devam ediyoruz neticede ve bunlar tabiki kayıt altına alınıyor gereksiz gürültü yada orda yükselen alçalan sesler gerilim yada başka tondaki müzikler kelimeler hepsini animsamasakta isitiyoruz ve beyinde kaydediliyor ayrıca sağlıklı ve verimli bir uyku olmuyor çünkü beyin bu kayıtlarla ekstra çalışmaya devam ediyor saçtığı radyasyon vs konusuna girmiyorum bile zaten. Ayrıca bebek uyurken hala fazla uyarana maruz kalmaya devam ediyor uyaran sadece izlemekle olmuyor gereksiz ışık geçişleri sesler ses geçişleri hepsi birer uyaran bu tarz şeyleri kısa vadede olumsuz dönüş almadım diye düşünmemek gerekiyor insan uzun vade sonuç gösteren bir canlı bu şekilde düşünmek gerekiyor
Bebek ve yetişkinler için sağlıklı uyku sessiz karanlık ve havalandırılmış bir ortam olması
Sağlıkla büyüsunler inşaallah 🌸