Kızlar kızım 5 aylık aşısının üzeri kabuk tutmuştu Geçen gün zıbını çıkarırken yarası soyuldu kanamaya başladı hemşiremiz e sordum Korkma bir şey olmaz dedi ama bugün banyo yaptırırken fark ettim ki iltihaplanmış endişelendim sizce bir şey olur mu Ne yapmalıyım