2 buçuk yaşında kızım doğduğundan beri uykuyla pek arası yok büyüdükçe düzelir dediler ama büyüdükce dahada kötü bı hal almaya başladı çizgi film telefon veriyoruz malesef geçen uyumadi benimde çok uykum vardı cizgifilm açtım ben uyudum saat 4 e kadar uyumamış benide uyutmuyor kendide uyumak istemiyo gece uyumadigi için öğlen 12 ye kadar uyuyo öğlen uykusu da çoğu günler uyumuyo gece televizyon izlemek oyun oynamak istiyo çok inatçı ağlama krizleri geciriyo ne önerirsiniz ne yapmalıyım çok yiprandik