Minikanne07 yürüyene kadar pusete yada mama sandalyesine koyup iş yaparken yanımda tuttum ona da cocuk şarkıları açtım sadece ses ekran yok
Olmadıysa eline mutfaktan bişeyler verdim o da olmadıysa şarkı söyledim
Şimdi ekran açıyorsanız yürüdüğünde daha çok zorlanacağınızda ne yapacaksınız
1 yaştan önce ekran cok tehlikeli
1 yaşından sonra önceki bilgileriyle komut alıyor,işaret ediyo konuşmaya başlıyor çocuklar gerekirse işinizi o uyuyunca yapın şanslısınız bu zamanlarında daha çok uyuyorlar gün içinde
Günde bir kez uyuduğu zaman ne yapacaksınız tğm gün mü acacaksınız