Kaderyerr Kızlar bi kere hastanede alındı kan bide Sağlık otağına verdik dört günlükken. Bugün aradılar. Bebeğim sekiz günlük Şuan. Fpu değeri yüksek çıktı diye tekrar test için gidicez sağlık odağına. Başına gelen varmı. Çok endişeliyim.
Senazz11 Kaderyerr sarılık var mı acaba bizden de 4 kere aldılar tiroid yüksek çıkmıştı kalıcı zeka geriliği oluyormuş korkudan kimseye diyememistim ama mahvolmustum düşünmekten ebemiz sarılık var ondan yüksek çıkmıştır endişe etme demişti öyle de oldu az bi sarılık olsa bile yanlış çıkıyor
yamacmomss_ Kaderyerr bizdede bir değer yüksek çıktı ama sonradan yine alındı bişey çıkmadı yanıltıcı olabilir korkmayın
theanalikko Kaderyerr bazen kanlar nakil sırasında bozulabiliyor. Sonucu bekleyin ve endişelenmeyin inşallah bir sıkıntı çıkmaz 🙏🏻 Çıkarsa da tedavisi erken olur o yüzden bu taramalar çok önemli
Kaderyerr Senazz11 evet sarılık var. Değerini bilmiyorum doktorumuz çok yüksek değil gövdesinde olması önemli bizim için o yüzden deldirmicem dedi ve bakmadı. Ama bariz sarı yüzü gözü
Mree Kaderyerr sarılıkta aslında önemli bir durum biz bu durumdan dolayı mesela yeniden işitme testi yaptırmıştık. E nabızdan değerini göremiyor musunuz
Kaderyerr Mree işitmeden geçemedi zaten yarın tekrar yaptırıcam. Değerini göremem çünkü test yapmadı doktor boşuna delmeyelim Şuan iyi dedi
Mree Kaderyerr inşallah geçer bizim de ilkinde geçti ikincide tam uykuya geçemediğinden ve sürekli hareket ettiğinde geçememişti sonraki hafta bir daha yaptırdığımızda geçmişti