Benim kızımda eylülde 2 yaşına giricek sadece anne baba abi diyor ama komutları anlıyor aslında evde abisi var herkes erken konuşur dedi ama konuşmuyor telefondan video izliyo acaba omu etkiliyo diye düşünüyorum bi yandan da herşeyi papağan gibi tekrarlıyorum aslında ama konuşmuyo yuvarlıyo ağzında bişeyler, konuşur elbet bence daha erken her çocuğun gelişimi farklı ilerliyor