FHKK Kızlar bebeğime 4 gecedir hero baby sütlü pirinçli kaşık maması veriyorum gece tok tutuyor ama 2 gündür yedikten sonra ağız kenarları kızarıyor. Porselen kaşık ile veriyorum normal kaşık bile kullanmıyorum neden oldu acaba 🙄🙄 Bebeğim 4.5 aylık bu arada 🤔
Morcivert061 FHKK kaşıktan mıdır nedir bilmiyorum canım ama yanlış anlama beni sakında keşke hazır mama yerine o mamayı se yapsan daha doğal olur daha besleyici olur belkide mamanın içindeki bişeyde dokunmuş olabilir
Tulker_erm_34 FHKK 1 yaşına girmemiş bebeklere sütlü gıda verilmiyor diye biliyorum ben hep kendim yapıyorum hazır birşey yedirmek istemiyorum içeriğini bilmek içimi rahatlatıyor bide silikon kaşık kullansanız
BrcnBlgn FHKK Sut alerjik gruptandir 1yasa kadar bebeklere verilmez..tahil gruplarindanda yulafta alerjik gruptandir bilginize sut bebege dokunmis birdaha asla vermein bebek cok kucuk hazir deil
Rabiapnr FHKK canım geçmiş olsun öncelikle bir de kakasına dikkat ettin mi hiç bir değişiklik var mıydı yüzde doksan mamaya karşı reaksiyon göstermiştir hem ay olarak küçük hem de içindekileri bir denemen lazım neye tepki veriyor diye ki dediğim gibi ayı küçük daha vücudu sindiremez zaten bizimki 6 aylık oldu geçiyor hatta bir de yumurta alerjisi var ben korka korka bu ay başladım herseyi tek tek deniyoruz düşün ki bir iki karışım içindekilere de dikkat et onlardan birinedir muhtemelen
FHKK Morcivert061 Yorumun için teşekkür ederim canım ama olabilir ayrıca normal tatlı kaşığı ile de denedim aynı şey ile karşılaştım. Sanırım mama dokundu. 😕😕
Morcivert061 FHKK yani kaşıktan dolayı olacağını düşünmedim zaten canım o yızden mamayı kullanma istersen mama tarifleri verebilirim ama doktorunla konuş çnkü ek Günday’a geçildiğinde 3gün kuralı uyguluyorlar alerjisi olan bi besin olabilir
BrcnBlgn FHKK Su ile hazirliosunuz biliorum fakat mama sutlu bir mama sut tozu bulunuor icinde asla birdaha bermein cunku bebegin ayi itibari ile bu mamaya hazir deil tahribat olusturursunuz bebekte
Tulker_erm_34 FHKK İlla almak istiyorsanız da içinde süt olmasın mamanın buna dikkat ederseniz iyi olur bebeğiniz için
Deletedmom110 FHKK ya aynısı bugün bana oldu. İlk defa verdim tok tutsun diye. Aptamil gece kaşık maması. Ağız çevresi,göz çevresi,gıdısı hafiften göbeği bile kıpkırmızı oldu. Sonra banyo yaptırdım. Yediğini de kustu. Niye böyle oldu acaba
FHKK Rose1221 Ayy çok eski posttummuşşş 😁🤩 Sevmemişti canım ondan sonra yemek istemedi. Sizde tam olarak ne gibi sorun çıktı ?.
Rose1221 FHKK evet eski ama aynı durum olunca yazayım dedim. Ben meme reddi yaşıyorum bayadır. Süt alerjisi diye düşündüm tahlillerde çıkmadı. Şimdi hem yoğurt gem de bu mamada kızarınca hafif süt alerjisi olabilir diye düşünüyorum bakalım