saribez Kız bu devletten süt parası ne zaman yatacak çocuk 4 aylık oldu başvuru mu yapmam gerekiyordu yoksa ben istiyorum ki hiçbir şey yapmadan gelsin 😅😅 babasına yattı direkt bir de annenin çektiği oluyormuş nasıl olacak yav
Prensesannesi32 saribez sosyal yardımlaşmaya doğum raporu ile gidip başvuru yapmanız gerekiyordu sonra PTT den gidip alabiliyorsunuz ben nisanda başvuru yapmıştım doğum yaptığım zaman temmuzun ilk haftası yattı
Artemiss_ saribez doğar doğmaz başvuru yapmanız gerekiyordu 3. Ayda da yatıyo gecmış olsun ama çok şey kaybettiniz 300 tl yatırmışlar bozdur bozdur harca 😂
Artemiss_ saribez eşiniz gelseydi derler 😢 300 tl için bile kural koymuslar bez olmuş zaten 300 valla sinir olmuştum