Şeyi merak ettim bebeğiniz hiç mi gaz çıkartmıyor bizimde gaz sorunumuz var ama küçük küçük popadan çıkartıyor geğiriyor bugün hiç kaka yapmadı. Tam 1 aylık olduk yenidoğanda kaka normal diyolar ama bundan önce günde 5-6 kere kaka yapıyordu. Tüm gün gaz sancısından ağladı kendini kasıyor ıkınıyor minik minik çıkıyor gaz ve inanılmaz kötü kokuyor.