Nil37 hazırlama konusunda çok bilgi veremeyeceğim ama ben olsam geceden hazırlar gündüz verirdim. Evet taze yapılsa daha iyi ama mecbursak yapacak bir şey yoktur ama sadece mama ile beslenme konusunda, benim bebeğim 9. Ayına kadar ek gıdayı reddetti. 3 ayda toplasan doku dolu 6 kaşık ek gıda almıştır o derece. Asla yemedi yani sadece mama ile beslendi ve 3 ayda 1.5 kilo almıştı. Gelişimi de çok güzel ilerledi. Yani bu konuda hiç vicdan azabı çekmeyin 🌸