Agubugu canım hiç korkma benim bebeğim de 4 aylıkken oldu. İlk gün neşeleri olmuyor ve bol bol sana sarılmak istiyorlar. İlk 3 gün işerken pipisi yandığı için ve pipisine krem sürerken baya ağlıyor canı yanıyor ama 3 gün sonrasında bişeyi kalmıyor. Biz kremi sürerken bana zorlanmıştık çünkü pipisini geriye doğru iterek kremi sürmemizi söylemişti doktorumuz yapışmaması lazımmış. Ama hızlı iyileştikleri için iyiki bu zamanlarda yaptırıyoruz canım