Prensesannesii44 Poyrazinorhaninannesi33 doa kozmetik ve the purest kullanıyorum ikisindende memnunum
3yasakadarsifirekran Poyrazinorhaninannesi33 The purest kullanıyordum ama sanırım yüzümde tüylenme yaptı
3yasakadarsifirekran baloglum_e C vitamininden olduğunu düşünüyorum hatta arkadaşımda da aynı sorun oldu. O yüzden C vitamini serumu kullanmayı bıraktım. Aynı markanın arbutin serumunu kullanmaya başladım.
Yusaydef 3yasakadarsifirekran o da bnde sivilcelnme yaptı ya sizde de oldu mu ben kırmızı peeling arbutşn ve tonik kullanıyorum
3yasakadarsifirekran Yusaydef aslında çenemde 1-2 tane sivilce çıktı ama regl olduğum için çıktığını düşündüm . Regl sonrasıda takip edicem bakalım çıkacak mı