Bebeğin hangisini severse
İlk kızım aptamille büyüdü.
İkinci kızıma da aptamil yaramadı. Kendisi de sevmedi sürekli kabızlık yaptı. Bebelac gold denedik oda iğrenç bir kokuyla karşılaştık. 10 dakika içinde mama ölü fare kokusuna dönüşüyordu.
Sma optipro ya geri döndük.