163 boy 78 kgyim baktığınız zaman aşırı bir kilolu durmuyorum ama devlette de direkt diyetisyene randevu alinmiyirmus dahiliye bakıp gerekli görürse yönlendiriyormus yani illa aşırı fazla mi kilomuz olması lazım böyle gidip yönlendirilen oldu mu. Bu arada 80 kg ile doğum yapmıştım yani hamilelikte aldığım 15 kg vücuduma oturdu gitmiyor ne yaptıysam özel diyetisyenler de biraz pahalı geldi