martannesiii Merhabalar 4 aylık bebegim var sanırım uyku gerilemesi yaşıyoruz bebegim hic uyumak istemiyor çığlık çığlığa aranızda yaşayan var mı? bu sürecin içerisinde uyku düzeni oluşturmak mantıklı mı yoksa akışına mı bırakmalıyım?
ozggee2 Uyku düzeni olusturmak zor olur bizde 4 ay 27 günlüğüz ilk baslarda cok zorlandım ama yavaş yavaş düzen kurmaya basladım atağı geçti şükür ama o ağlamalı dönemde zor tabi düzen olustrmk martannesiii
yarenaslan martannesiii bizimde 5 aya 10 gun kaldi 1 bucuk aydir bittimm bide disimiz cikiyo patladi bugun onun huysuzlugu var zaten zor uyuyan bi bebekti sadece emerek uyurdu simdi mememi verir vermez agliyo istemiyor. Bende soyle yapiyorum svava marka hamak besigi var 2. Ayda almıştık onda salliyorum uyumuyo ama sakinlesiyo 5 dk sonra aliyoeum hemen emziriyoeum arkada supurge sesi oyle uyutuyorum baska turlu asla uyumuyo
Qw- İkizlerim var ben de aynısını yaşadım 1 hafta 10 Gün kadar sürdü ama geçiyor rahat ol sakin kalmaya çalış bebek geriliyor zaten sakinlik arıyor sakinlik rahatlatıyor geçici bir süreç olduğunu düşün bitecek illaki