1bebek1annee bir on gündür artık emziğe ihtiyaçımız kalmadığını onu artık kullanmıcağımızı anlattım onada sordum annecin ne zaman bırakacağız falan diye hatta 3 gün önce artık tamamen kestim. Artık büyüdün ihtiyacımız yok falan diye anlattım ama bu kadar bağımlısı olduğunu asla fark etmemiştim 🤦🏻♀️😭😭😭