Miniktirtillarim kilo ile bağlantısı şöyle oldu bizim alçıya alırken sadece oğlumu aldiar bizi içeri almadılar tek başına tanimadigi insanların içinde canı yanarak kolunu alçıya aldılar ne günlerdi ömrümden ömür gitti o kapının arkasında ve bu işlemi 2 defa yaptılar ilk alçıya aldıklarında kaymış dendi açıp tekrar aldılar alçıya
Nefesi kesilene kadar ağladı çok korktu travma gibi kaldı onda bu yüzden yemekten kesildi yiyemedi ağzına zorla yemek koyuyordum akşama kadar yemiyordu koluna bakıp bakıp ağlıyordu 1 ay sürdü bizimde alçı ama o 1 ay hiç birşey yediremedim dirsek kırığıydi bizim. Ameliyat olabilir dediler bizede çok korktuk bizde ama çok şükür gerek kalmadı. Geçti gitti şükürler olsun kimse yaşamasın inşallah 🙏