Kubra226 Bugleminannesi28 ben de 6. Haftada da kese görüldü 7. Haftada bebiş hatta adetim geçince 6. Gün kadın doğuma sıra almıştım 5. Günü kan verdim 1355 çıktı ertesi gün 6.gün doktora gidince kese görmedi rahimde kalınlaşma var dedi haftaya gel dedi
Uykularharamolduu Kubra226 Kubra226 Bugleminannesi28 melekortac melekortac Gizemelif5151 Teşekkür ederim tecrübelerinizi paylaştığınız için
Ballloglum Uykularharamolduu ben adet günümde öğrenmiştim. İçime doğmuştu sadece 1 gün gecikmeyle 130 değer çıkmıştı. Bana düşük demediler 2 haftalık bi gebelik dediler. Doktora sordum iki üç gün geç döllenme olmuş dedi.