İlk bebeğim normal oldu
Şuanda 3.5 yaşında
Perşembe günü doktor gittim korunmasız bir buçuk senedir bebeğim olmuyor birde adetim gecikmeye başladı 20 gün falan geçiyor du .
Hemde azaldı üç güne düştü 8 günden ve bir gün bile yoğun olmadım
Doktora gittim
Yumurta tembelligi var dedi
Bir tane yumurtam varmış dedi normal şartlarda her ay olgunlasan yumurtalık benim 3 5 ayda oluyor Muş bunun için hap verdi bir hafta sonra Yeniden gitcem yumurta toplayacaz böylelikle hapla birde folik asit Inslaah şifa bulurum böyle olup hamile kalan varmı