Güzel annelerim merhaba, benim 1 ay sonra yurtdışına çıkmam gerekiyor zorunlu 5 günlüğüne, bebeğim 16 aylık ve acayip meme düşkünü. Ona da vize başvurusu yaptık ama çıkmama ihtimali var. Sizden isteğim detaylıca bana memeden nasıl kesebilirim anlatır mısınız yardımcı olur musunuz lütfen çok çıkmazdayım. Yurtdışında yaşamamız için gidip çalışma iznini almam gerekiyor, oğluma vizenin çıkmama ihtimalini düşündükçe kahroluyorum.. ama yapacak hiçbir şeyim yok:( tiksindirerek kesemem diye düşünüyorum çünkü tiksindiği bişey yok.. azaltarak kessem 1 ayda kesebilir miyim sürem yeter mi acaba? Birde bana da çok düşkün tek başıma bakıyorum babasını çok az görüyor gün içinde, ben 5 günlüğüne gidince çok ağlayacak umarım kendisini çok hırpalamaz, of çok üzülüyorum ama herşey onun geleceği için:(