[silindi] BtlSare Sadece mama ile besleniyor o yüzden veriyorum. 30 cc kadar doldurup biberon ile veriyorum. Kendisi ne kadar içmek isterse.
lceLady BtlSare 2 yas ogluma 5 ay tadima basladim emzirme ve tadim sonrasi ne kadar isterse verdim Ayrica yeni dogdugu zamanda 1.2 cay kasigi vermistim Simdi yenidoganim var onada 1.2 cay kasigi veriyorum sonra yine ayni sekilde devam edecegim