1 ay 19 günlük bebeğim var ne zaman yatağına koysam ana kucağına koysam ağlamaya başlıyor ve durmuyor. İşin garip tarafı benimde sürekli onunla beraber evin içinde gezmem lazım ben oturunca da kucağımda ağlamaya başlıyor. Artık vücudumun her yeri ağrıyor sürekli ayakta durup gezmekten. Bu sadece benim bebeğim de mi var. Bu durumun aynısını yaşayan var mı. Varsa yaptığınız bir şey var mı