altioktuana merhaba, benim kızım da 4 aylık.akşam 8 gibi emerek uyur, kendiliğinden 2de ve 5te uyanır emzirir yatırırım. Son bir kaç gündür rüya beslenmesi deniyorum. 1 ve 4 gibi alarm kurdum uyanıp kızımı uyandırmadan alıp emzirip geri koydum beşiğine, hiç uyanmadan sabahı ettik. Sanırım 2 defa olmak suretiyle bu şekilde besleyeceğim.