mucizemleben ben direkt katı diyete girmiştim, birkaç gün bünyesini rahatlatıp yavaş yavaş 3 gün kuralı ile açmıştım diyetimi. Süt ve süt ürünlerine alerjide dana eti yumurta da reaksiyon gösterebiliyor aynı şekilde tavuk nitekim bizde vardı. Yumurta, tavuk, kırmızı et, bakliyatlardan nohut, üzüm, incir, kayısı, dut kurusu, badem bunlar aklıma gelenler şuan. Hergün not alıyordum yediklerimi gözlemliyordum gaz, döküntü, sancı, uyuyamama şeklinde hemen belirti gösteriyordu zaten. Ama doktorum mama için bir kural koymamıştı sadece çok beslenirse kusması artıyordu. Birde kilo kaybımız olduğundan beslenmesini belli bir kalıba sokmadım açıkçası. Sık sık emzirdim doymadığında zaten ağlama krizine giriyordu peşine azda olsa mama veriyordum. Beslenme saatlerinde yine doktorunuzu dinleyin siz, emzirmeyi bırakmayın ama yediklerinize biraz daha dikkat edin, en azından bir süre yumurta kırmızı et yemeden devam edin gözlemleyin, biraz kendi kendinizin doktoru olacaksınız. Zor bir süreçtir kolay değil fakat birşeyleri buldukça rayına girecek ve sizde biraz daha rahat edeceksiniz tabii bebişte