Kurabiye_123 Merhaba canlar bu elbiseler çok moda oldu alıp almamak arasında çok kararsız kaldım zayıfım sizce duruş olarak nasıl .
Bir-prens-annesiii Kurabiye_123 güzel bende almayı düşündüm ama modası geçecek tarzda bir elbise olduğu için almaktan vazgeçtim başka bir elbise aldım
Ayskem Bende pek beğenmiyorum ama kimi insana yakışıyor göreceli bi durum hevesin varsa al ama aman aman da bi model değil
Bir-prens-annesiii Kurabiye_123 instagram da bir butik sayfasından aldım 900 tl ydi kargoyla 950 tl ye geldi
witcher Kurabiye_123 Ben tesettürlü değilim ama ilgim var severim modanın her türlüsünü ama beğenmedim bunu olduğundan şişman göstermiş ve desenleri çok karışık belki düz bir renk olsa farklı durabilir