26 aylık oğlumla pazartesi tuvalet eğitimine başlamak istiyorum belirtiler kakasını yapınca rahatsız olması saklanıp yapması çiş yaparken çiş diye söyleyip beze yapması, açıkçası çok korkuyorum kaçırmalardan vs değil de sabırsızlanıp tekrar bez takarak mıyım diye ilk nasıl başlayacağımı bilemiyorum birde etraftakiler işte tuvalet sürecinde en az 1 hafta dışarı çıkmamalısın alışması için diyorlar havalar çok güzel sabah çıkmazsak akşam kesin çıkıyoruz evde bunalır biliyorum, nasıl yol izlemeliyim tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz 💕