Ben de dünden beri kestim çok zorlanmadık çok şükür gece beslenmesini de çok erken kesmiştik zaten o yüzden olabilir, ama göğüsler çok dolarsa ne yapılmalı sağılmalı mı bilmiyorum kimi doktor birkaç ml sağıp rahatlatmayı öneriyolar kimisi de hiç ellemeyin mastit olmamak için ilacı var onu kullanın diyolar bilemedim