İyi akşamlar kızlar bebeğimin kilosu ayına göre fazla buldu doktor ve 4 saate bir emzir dedi 3 ay 12 günlük 🥹daha önce böyle olup sonra keşke yapmasaydım diyen var mı? Hem 4 saatte bir emzirmek sütümü azaltmaz mı? Bilmiyorum 🤷♀️ doktoru dinleyip diyete mi sokmalıyım çünkü diş dönemi zaten kilo kaybedecek sadece kilo dan dolayı dönmesi,yürümesi emeklemesi geç olur dedi. 🤷♀️