1,5 ay boyunca 8den öğleden sonraya kadar kursta hocalık yaptım 14 aylık oğlumu eşime bıraktım, çocuğu hep TV’nin önüne vermiş dursun diye çocuk telefon ve TV bağımlısı olmuş resmen telefonumu elime veriyor “aaaa AA” yani aç diyor 😞,ben napacam şimdi kocama bissuru saydım hala durmadiginda teli ya da tvyi açıyor kapatıyorum artık izin vermiyorum😑