Karmaşık duygular içerisindeyim.
Oturduğumuz yerde yakın olarak hiç bir okul yok kızım 4 yaşında bugün okula gittik ve ana sınıfına yazdırdım çok istiyordum evde sıkılmasın sosyalleşsin diye okul da yürüyerek 15 20 dakika otobüsle 5 dakika felandır oğlum da 9 aylık sabahcı bölümde yer varmış öğlen bölümde birşey olursa yani gelmeme gibi felan arayacaklar ama sonrasında bir strese girdim valllaha ya iki çocukla yapabilirmiyim kış olacak havalar soğuyor gidip gelebilirmiyim bunları öncesinde de hep düşündüm ama iş ciddiye binince daha farklı oluyormuş.
Siz iki çocukla okul işini nasıl yapıyorsunuz çocuklarınız kaç yaşlarında 😊