Sema065 Ya bu saçlarınızı yağlandırmadı mı ? 3 sene önce almıştım ama yok, saçlarımı fena bastırdı gibi geldi. İncecik ve yağlı görünüyordu saçım. Hemen kardeşime postaladım 😂sorun mu bende anlayamadım herkes aşırı memnun, o kadar da para vermiştim yani