Merhaba, kızım 7 aylık olmak üzere, 4.ay atağından beri emerek uyuyor, uykuya dalınca yanından kalkıyorum. Ama gündüz uykuları hafif olduğu için kalkamıyorum bu bana artık eziyet olmaya başladı. Bugün akşam uykusu için karnını güzelce doyurdum emzirerek yanına yatmıştım oyuncağıyla oynamaya başladı ben de kafasını sevdim, ani bir kararla bakalım olacak mı diye öyle severek uyutmaya çalıştım. 2 kere ağladı kucağıma aldım geri koydum, 3.kere baya kattı kendini emzirdim tam dalmadan geri koydum sonunda uyku arkadaşıyla oynarken uyuyakaldı. 1 saat sürdü uyuması.
Ama şimdi uyandığında napıcağımı bilmiyorum, gidip tekrar başını mı seviyim mememe koyup geri mi yatırıyım? Uykusunu açmaktan da korkuyorum eğitim alanlar yardımcı olabilir mi?