Oğlumda da vardı 5 aylıkken tamamen yok oldu ceviz bğyüklüğünü bile geçiyodu bazen. Genelde erken doğan bebeklerde oluyo bağırsak tamamen gelişmediği için karın boşluğunda kalıyor ve fıtık görünümüne neden oluyormuş. 3-4 aydan sonra karın kasları geliştikçe o da geçecek demişti doktorumuz öyle de oldu..bu arada sakın o bölgeye baskı uygulayacak şeyler yapmayın para bağlamak korse kemer tülbent bağlamak gibi. Allah korusun hem mikrop kapabilir hem de fıtığın patlayıp karın boşluğuna yayılıp bebeğin zehirkenmesine neden olursunuz. Kocakarı şeyleri denemeyin..kendiliğinden geçecek