noluyasanagenemiros Kızlar canım eşim çiğköfte almış çiğköfte yedim emziren anneyim kızıma geçer mi 51 günlük ne yapmam gerek geçmesin diye
Rez noluyasanagenemiros yani illa ki geçer bol su için , ben emzirirken her şeyden az az yerdim bebek de alışırdı, yoksa onu yeme bunu yeme insan zorlanıyor
aliaras_2022 noluyasanagenemiros ben doğduğundan beri her şeyi. Yedim bi şey. Olmaz korkmayın yeyin her şeyi
BebekC Çok acı değilse sıkıntı olacağını sanmıyorum. Et yok sonuçta içinde. Ben çok yedim çok da severim :)
EndlessLove_ noluyasanagenemiros bende çok yedim çokta severim sıkıntı olmadı. Korkmayın deneme yanılmayla bulunur zaten böyle böyle tecrübe edeceksiniz ☺️🌸
Ronyam_ noluyasanagenemiros bir şey olmaz. Aşırı acı olan şeyler yemeyin yeterli mesela küçük acı biberlerden
Kahveseveranne noluyasanagenemiros eğer çiğ köfte çiğ etten değilde bulgurdan yapılansa bir şey olmaz en fazla acısı yüzünden birazcık gaz sıkıntısı çekersiniz
Annesiburda noluyasanagenemiros bende dikkat ettim gazlıydı huzursuzdu birşey değişmedi. Bulgur emzirmede faydalı. Tabi diğer maddeleri bilemem.
mobesebesir noluyasanagenemiros korkmayın bu kadar doğduğu anda itibaren mercimek nohut fasulye herseyi yedim sadece ilk 3 ay kolayı yarım çay bardağı kadar ya içtim ya içmedim gaz içinde biogaia damla verdik şükür sıkıntı yaşamadık hersey gaz yapıyor resmen buna uysam aç kalirdim