2 yaşında oğlum çok kötü isilik oldu kaşıntıdan duramıyor sağlık ocağına götürdüm hematen verdi sürüyorum ama rahatlatmıyor oğlumu ne yapmam lazım ya melhem sürüp açık bıraktım poposu beli falan kıpkırmızı birazdan banyo yaptırayım diyorum ben şunu kullandım iyi geldi diyeniniz var mı bebek yağıda iyi geliyordu ama şimdi kaşıntıdan duramıyor 😫