Betbet 2 gündür sezeryan dikiş imin orası sag tarafı böle Bi şişiyo gibi agrı yapıyı. 9 ay oldu doğum yapalı ama bazı arkadaşlarıma sordum üsütünce onlarda da oluyomus
Betbet Aysegulisaa54 gercekten mi. Herzaman olmuyo 3 ayda bir gibi sanki. Yanıyo gibi orası ve hafif şiş. Korktum Baska bişey mi var die
Aysegulisaa54 Betbet bende korkuyırum açıkcası bazen şişiyor gibi oluyor hele oraya tam mesala pamtolon bitiş yeri gelip sıkarsa
Betbet Aysegulisaa54 aynen öle dar pantolon giyersem daha cok acıyo gibi. Demekki aynı seyleri yasıyoruz normal gibi ozaman😀