kayraninannesiiii Adat diş için daha zamanınız var gibi duruyor 🤗 atak haftası olabilir. Diş maalesef çok zor ve uzun bir sürec..bebeğimin beyazlıklar olduktan sonra bile 2 3 ay sonra çıktı. Ki sizde beyazlık göremiyorum 🐣
dgn-adl1 Adat diş gibi duruyor ama çıkması 1 ayı bulur bence benim bebeğim de 5 aylık 3 aydan itibaren böyleydi dişi şimdi 2 tane çıktı alttan 🌸
tazemommy kayraninannesiiii merhaba benım kızım da 6ay 7gunluk oldu ve beyaz çizgiler var gibi ama ilk bebek oldugu ıcın cok bılgım yok bı süredir de cok huysuz yaklasık 1 aydır sızce diş mi onlar
kayraninannesiiii tazemommy görmeden tam bilemem ama diş çizgi ile değil de daha çok ete yakın beyaz iki tabaka şeklinde ortaya çıkıyor bariz belli oluyor zaten. Belki anca yerini yapmıştır damak kısmında. Bizim de diş yeri vardı ama çok geç çıktı🌸 iki üç ayı buldu cikmasi.
tazemommy kayraninannesiiii yaa bizim 5 aylıktan beri derdimiz büyük resmen bizi ısırcak elimizi yakalıyo damaklarıyla ısırıyo napcagımızı sasırdık😂 bıde erken dogum acaba normal zamanında mı cıkartır yoksa duzeltılmıs ayında mı cıkar hıc bılgım yok ya
Adat Kıslarımm çok teşekkür ederim yorumlarınıza 🫠🫠 çıksa dert çıkmasa dert gerçekten hiç böyle çocuk değildi ondan acaba mı dedim babası da 4. Ayında çıkarttığı için 🥲🥲