Kızlar selam 16 günlük bir bebeğim var. Gece uyumasa mutlaka gündüz uyur gündüz uyumasa gece uyurdu. Bu gün artık tek başıma kalmaya başladım annemleri gönderdim. Kızımın huyu suyu değişti. Özellikle bu sabah 8 de bir uyandı bu saat oldu hala uyumadı (21:00) ve sürekli emmek istiyor vermeyince ağlıyor. Ne yapacağımı şaşırdım bu kadar çok emmek istemesi normal mi sizce karnının doyduğuna eminim ağzından sütler akıyor hatta emdikten sonra kusuyor sürekli kaka yapıyor ☹️ ne yapacağımı şaşırdım bana bir akıl verin.