Ddmddm benim bebeğimde 4.5 aylık 2. ay civarında o da kaka yaparken gürültülü yapıyordu hiç böyle bişey olduğunu düşünmedim kakası doğduğu zamandan beri sarı ve cıvık herkes anne sütü aldığı için normal diyordu bazen kakası mukuslu oluyor bazen normal. Doktor kaka da kan olmadığı sürecek sorun yok senin yediklerin etkiler dedi. Şimdi gürültü kakası geçti ek gıda hafif hafif başladım hemen kakasından anlaşılıyor şimdi. Acaba hasta olduda anlamadim mi diye üzüldüm şimdi 😔