mrmlkkk Oğlum 10 aylık masaya kafasını çarptı kızarlıllık ve şişlik oluştu etrafımda teyzem vardı bi şey olmaz korkma dedi doktora götürmeli miyim çok ağladı ama şimdi sakin aksi gibi uyku zamanı da geliyor :( dua edin lütfen :(
ZeynepOzcan mrmlkkk her ihtimale karşı ben götürürdüm sonuçta teyzeniz doktor değildir diye tahmin ediyorum