Giizem05 Samsun anneleri nerelerdesiniz ? Mersin’den geldim kimse yok mu Samsun’da görüşebileceğimiz?
kayitci Giizem05 Evet benimde kimsen yok gecende bir post acilmisti ama kimse orali olmadi, instagram varmi toplu bi bulusma harika olur👋
Giizem05 kayitci gizemburki İnstagram ☺️ Şimdi sesimizi duyuralım bakalım umarım buseler işe yarar hem bebeklerimiz içinde iyi olur ☺️
celileturk Giizem05 ay bende Samsunluyum Iğdır da görev yapıyoruz inşallah yaza tayin alıcaz Samsun’a ben eklerim şimdi celilehuseyin