aylizinannesiii Kızlar tuvalet eğitimine başladık 35 aylık kızım cisi gelince kıvranıyor geziyor evin içinde cisim var diye lazimliga oturtuyorum tutuyor kalkiyor geziyor bir saat çiş tutuyor sizde de oldu mu doktora gideyim mi bilemedim
Buglemhirannesi Bizde 29 aylık başladık bizdede aynı sorun var çişi ve kakası gelince çok tutuyor kıvranarak geziyor resmen😢bu düzelirmi piskolejikmen etkilenir mi diye çok korkuyorum🫣tamam kakayı tutuyor çoğu çocuk gibi ama çiş niye tutuyor
Buglemhirannesi Başına böyle birşey gelen varmı daha sonra normal kabul ediyor mu çocuklar yoksa beze gerimi döndünüz😢
Pinar_kb Bizde başladık aynı durumda. Ne altına yapıyor ne lazımlığa. Kıvranıp ağlıyor. 2 3 damla bırakıp rahatlıyor 10 dk sonra aynı. Sizde nasıl durum?
keskebirazuyusam 28 aylık ve birebir hepinizle aynı şeyleri yaşıyoruz kızlar. Asla tuvalete de yapmıyor altına da yapmıyor, çiş yapcam anne diyor ama yok asla damla yapmıyor çişini tuvalete. Nasıl yapmam lazım bilmiyorum valla ne zormuş tuvalet eğitimi ya
Pinar_kb keskebirazuyusam gerçekten ya. Altına yapmasına da razıyım kıvranıp duruyor sadece. Nasıl yapacağım bilemiyorum
keskebirazuyusam Pinar_kb altına yapsa belki rahatsız olup bidahakine tuvalete yapmak isteyecek ama altına da yapmıyor sıpa ya. Gece bezini bıraktık mesela kuru kalkıyor ama gündüz mümkün değil tuvalete denk getirmiyoruz
Pinar_kb keskebirazuyusam bnim kız korktu epey. Altına damla değse rahatsız oluyor ama yapmıyorda yapmıyor hiçbir yere