Kızlar bebeğim 5 aylık kilosu. Biraz az mesela akşamları özellikle emerken nerdeyse göğsümün ucunu koparacak yeteri kadar doymuyor anladığım ağlıyo zaten çok sık yapmaya başladı ,biberonla evde sağlıklı mamalar yapıp yatmadan yedirsem olmazmı (doktora danışcam)sizlerinde fikrini merak ediyorum gündüzde mesela emdi diyelim bir saat sonra falan tekrar emmek istiyor sanırım doymuyor